👷♀️Dodatkowy Administrator
Last updated
Last updated
Główny_KM/Administrator – istniejąca rola KM/Administratora.
Personalizowana Rola KM/Administratora (Custom_KM/Administrator) – dodatkowa rola, tworzona przez Główny_KM/Administrator z wybranymi ustawieniami KM/Administratora.
Lista dostępnych opcji jest indywidualnie tworzona dla każdej nowej roli Personalizowana Rola Kierownika Medycznego.
Funkcjonalności udostępnione Personalizowanej Roli KM/Administratora działają w ten sam sposób jak funkcjonalności Główny_KM.
Custom_KM/Administrator nie może zmieniać ustawień dla roli Główny_KM/Administrator.
Może istnieć wielu użytkowników z tą rolą i wielu może być w danej chwili zalogowanych na swoje konta jako Custom_KM. W tym samym czasie może być też zalogowany Główny_KM/Administrator.
Główny _KM może przekazać swoje uprawnienia osobie z rolą Custom_KM/Administrator, analogicznie jak robi to w kontekście lekarzy.
Osoba z rolą Custom_KM/Administrator pojawia się do wyboru w dialogu:
Personalizowana Rola Kierownika Medycznego może być samodzielną lub dodatkowa rolą pracownika.
W celu nadania uprawnień Personalizowana Rola Kierownika Medycznego (Custom_KM/Administrator) należy zalogować się na Panel Kierownika Medycznego.
Aby nadać uprawnienia Custom_KM/Administrator należy zaznaczyć wybranego pracownika w oknie Pracownicy ZOZ (aktualnie zatrudnieni) i kliknąć Edytuj dane.
W zakładce Role pracownika nadajemy rolę PERSONALIZOWANA KM/Administrator
Po nadaniu takiej roli w oknie Dane pracownika pojawi się dodatkowa zakładka „Dostępne opcje”.
Okno pozwala na nadanie poszczególnych uprawnień danym pracownikom. Po zakończeniu procesu należy zatwierdzić zmiany.
Ustawienia można w dowolnym momencie zmodyfikować poprzez przycisk „Dostępne opcje”.
W dialogu „Wybierz opcje” umożliwiamy wybór opcji grupowo lub pojedynczo.
Istnieje możliwość zresetowania zaznaczonych funkcji poprzez przycisk "Resetuj"
Zarządzanie pracownikami – włącza/ wyłącza dostępność listy pracowników, aktualnych i archiwalnych, wraz z wszystkimi przyciskami na widokach.
W przypadku wyłączenia użytkownik widzi puste listy pracowników i niedostępne wszystkie przyciski.
System – włącza/ Wyłącza poniższe opcje:
Wykonaj kopię bezpieczeństwa.
Wykonaj kopię bezpieczeństwa zdalnie.
Ustawienia.
Dane Świadczeniodawcy..
Archiwizacja dokumentów zewnętrznych
Pacjenci – włącza/ wyłącza poniższe opcje:
Dane pacjentów
Importuj
Eksportuj
Eksport dokumentacji
Cykle leczenia.
Sesje terapeutyczne.
Dokumentacja zewnętrzna.
Statystyka danych osobowych.
Importuj weryfikacje eWUŚ.
Lista numerów RUM.
Kolejki oczekujących..
Zbiorcze odpytanie eWUŚ.
Raporty i statystyki – włącza/wyłącza poniższe opcje:
Raporty.
Statystyki.
Moduł statystyk.
Korekta raportów.
Płatności i faktury.
Umowy– włącza/wyłącza poniższe opcje:
Umowy z NFZ.
Usługi prywatne.
Rejestr różowych recept – włącza/ wyłącza widoczność odpowiedniej opcji w menu.
Podwójne deklaracje – włącza/ wyłącza widoczność odpowiedniej opcji w menu.
Znajdź instytucje – włącza/ wyłącza widoczność odpowiedniej opcji w menu.
Znajdź pacjenta – włącza/wyłącza poniższe opcje:
Wszystko o pacjencie.
Wprowadź pacjenta.
Usuń pacjenta.
Pakiety i płatności.
Repozytorium.
Menu rozwijane – włącza/wyłącza grupę poniższych opcji, tylko tych dla których jest to możliwe.
Wydruki
Drukuj formularz deklaracji
Drukuj puste recepty
Zmień rolę użytkownika.
Pesele do uzupełnienia.
Ustawienia konta.
Zgłoś problem.
Programie.
Ważne informacje i zadania – włącza/wyłącza dostępność listy wyświetlanych informacji.
W przypadku wyłączenia użytkownik widzi puste listy i niedostępne wszystkie przyciski.
Lista możliwych rodzajów powiadomień - do wyboru (Można wskazać, które z rodzajów komunikatów może widzieć Custom_KM).
Aktualizacja systemu – włącza/wyłącza możliwość aktualizacji aplikacji przez Custom_KM.
Główny KM i Custom KM ma możliwość stworzenia definiowanych szablonów poprzez „Zapisz szablon”.
Zapisz szablon – tworzy szablon wybranych opcji. Nazwę szablonu definiuje użytkownik.
Zatwierdź – zapisuje wprowadzone ustawienia i zamyka dialog.
Anuluj – zamyka dialog, bez zapisu zmian.
Po dokonaniu zakupu licencji Personalizowana Rola Kierownika Medycznego należy wejść do zakładki „O programie” i nacisnąć „Aktualizuj”.