drEryk Gabinet - Centrum pomocy
  • 💼Witaj w Centrum pomocy drEryk Gabinet
  • Administrator
    • Instalacje deinstalacja przywracanie bazy rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa
      • 🛠️Wymagania serwera aplikacji drEryk, rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa.
      • 🛠️Wymagania dla klienta "końcówki"
      • 🛠️Instalacja serwera
      • 🛠️Instalacja klienta
      • 🛠️Odtwarzanie bazy danych
      • 🛠️Naprawa instalacji
      • 🛠️Aktualizacja aplikacji na serwerze
      • 🛠️Migracja zewnętrzna danych do drEryk Gabinet
    • Administracja systemu i bezpieczeństwo
      • 🛠️Tworzenie ręcznie kopii zapasowej bazy danych
    • 🆘Zdalna pomoc
  • Pierwsze kroki
    • Aktywacja, logowanie, odzyskiwania hasła
      • 🛠️Pierwsze logowanie do programu
      • 👷‍♂️Logowanie MFA
      • 🛠️Aktywacja kluczem licencji
  • Role
    • 👤Administrator
      • 📬Konfiguracja komunikacja z NFZ
      • 🛠️Zarządzanie użytkownikami
      • 🛠️Dane świadczeniodawcy
      • 🛠️Archiwum dokumentacji zewnętrznej
      • 🛠️Moduł usług prywatnych
      • 🛠️Umowy
      • 🛠️Sprawozdania GUS
      • 🛠️Statystyki
    • 🦷Lekarz Stomatolog
    • 🤸‍♂️Panel fizjoterapeuty
    • 👨‍⚕️Lekarz
      • 👩‍⚕️Lekarz Panel i funkcje
        • Panel lekarza
        • 🏠eZLA
        • 👷‍♂️Wszystko o Pacjencie
        • 🧾Wystawienie eRecepty, czas trwania kuracji
        • 👩‍🔬Skierowania na badania analityczne
        • 🫀ZLK-1 elektrycznie zgłoszenie do sanepidu
        • 🏠Skierowania do Sanatorium elektroniczne / leczenie uzdrowiskowe
        • 🧾Skierowanie na badania diagnostyczne
        • 🧾eSkierowanie do specjalisty
        • 🧾eZWM elektroniczne Zlecenie na Wyroby Medyczne
        • 🧾eSkierowanie do Szpitala
    • 🖥️Rejestratorka
    • 🏫Pielęgniarka szkolna w drEryk Gabinet
    • Pielęgniarka długoterminowa w drEryk Gabinet
    • 💊Panel Pielęgniarki
  • Moduły dodatkowe
    • 📊Rozliczenia z NFZ
      • 📑Zbiorcze wycofywanie niezaliczonych deklaracji
      • 🏥Tworzenie i wysyłanie raportu deklaracji Portal Świadczeniodawcy / SZOI
      • 🧾Generowanie faktur ręcznie np. na podstawie raportów SWCEZ, Koordynacja opieki ryczałt miesięczny
      • 🧾Szablony rachunków deklaracje POZ, faktury, SZOI, Portal Świadczeniodawcy
      • 🧾Raporty świadczeń, tworzenie, wysyłanie do NFZ Portal Świadczeniodawcy, SZOI
      • 📗Raport Zbiorczy POZ oraz badań diagnostycznych SZOI Portal Świadczeniodawcy
      • 📙Raport Kolejek Oczekujących
      • 🧾Faktury zakupowe immunoglobulina
      • 📘Edycja wizyt – przed przesłaniem do NFZ
      • 📑Korekta wizyt przesłanych do NFZ
      • 📑Koincydencja w świadczeniach
      • 💲Aktualizacja cen w świadczeniach
      • 🧾Rachunek Szczepienia HPV / 40+ 2025 Portal Świadczeniodawcy
      • 📑Rachunek Szczepienia HPV / 40+ 2025 SZOI
      • 🆘Generowanie korekt do NFZ na podstawie szablonu
    • 🛠️Import dokumentacji zewnętrznej
    • 🛠️Archiwum dokumentacji zewnętrznej
    • 👷‍♀️Dodatkowy Administrator
    • 🖨️Kreator wydruków
    • Wydruki
    • 📳Powiadomienia sms
      • 📳Kampania SMS
      • 📳Odwołanie wizyty przez sms
    • 💉Karta e szczepień
      • Zmiany w rozliczaniu szczepień HPV
    • 🧔Profilaktyka 40+
    • Wymiana danych z laboratorium
    • 👩‍⚕️Konfiguracja modułu Rozszerzonej opieki koordynowanej
    • ❤️Profilaktyka CHUK
    • 🪪EWUŚ i odblokowanie konta
      • Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu Portal Świadczeniodawcy NFZ
      • Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu SZOI NFZ
    • 💊Pharmindex i Interakcje lekowe
  • 📲Integracja z urządzeniami zewnętrznymi
  • ✒️Konfiguracja pieczęci drEryk Gabinet
Powered by GitBook
On this page
  • Konfiguracja Dodatkowej Roli Administratora (Custom_Administrator)
  • Lista dostępnych opcji
  • Lista Szablonów dla zakładki Dostępne opcje
  • Licencja
  1. Moduły dodatkowe

Dodatkowy Administrator

Last updated 4 months ago

Główny_Administrator – istniejąca rola Administratora.

Dodatkowa Rola Administratora (Custom_Administrator) – dodatkowa rola, tworzona przez Główny_Administrator z wybranymi ustawieniami Administratora.

Lista dostępnych opcji jest indywidualnie tworzona dla każdej nowej roli Personalizowana Rola Administratora.

Funkcjonalności udostępnione Personalizowanej Roli Administratora działają w ten sam sposób jak funkcjonalności Główny_Administrator.

Custom_Administrator nie może zmieniać ustawień dla roli Główny_Administrator.

Może istnieć wielu użytkowników z tą rolą i wielu może być w danej chwili zalogowanych na swoje konta jako Custom_Administrator. W tym samym czasie może być też zalogowany Główny_Administrator.

Główny _KM może przekazać swoje uprawnienia osobie z rolą Custom_Administrator, analogicznie jak robi to w kontekście lekarzy.

Osoba z rolą Custom_Administrator pojawia się do wyboru w dialogu:

Personalizowana Rola Kierownika Medycznego może być samodzielną lub dodatkowa rolą pracownika.

Konfiguracja Dodatkowej Roli Administratora (Custom_Administrator)

W celu nadania uprawnień Personalizowanego Administratora (Custom_Administrator) należy zalogować się na Panel Administratora.

Aby nadać uprawnienia Custom_Administrator należy zaznaczyć wybranego pracownika w oknie Pracownicy ZOZ (aktualnie zatrudnieni) i kliknąć Edytuj dane.

W zakładce Role pracownika nadajemy rolę Dodatkowego Administratora systemu

Po nadaniu takiej roli w oknie Dane pracownika pojawi się dodatkowa zakładka „Dostępne opcje”.

Okno pozwala na nadanie poszczególnych uprawnień danym pracownikom. Po zakończeniu procesu należy zatwierdzić zmiany.

Ustawienia można w dowolnym momencie zmodyfikować poprzez przycisk „Dostępne opcje”.

W dialogu „Wybierz opcje” umożliwiamy wybór opcji grupowo lub pojedynczo.

Istnieje możliwość zresetowania zaznaczonych funkcji poprzez przycisk "Resetuj"

Lista dostępnych opcji

Zarządzanie pracownikami – włącza/ wyłącza dostępność listy pracowników, aktualnych i archiwalnych, wraz z wszystkimi przyciskami na widokach.

W przypadku wyłączenia użytkownik widzi puste listy pracowników i niedostępne wszystkie przyciski.

System – włącza/ Wyłącza poniższe opcje:

  • Wykonaj kopię bezpieczeństwa.

  • Wykonaj kopię bezpieczeństwa zdalnie.

  • Ustawienia.

  • Dane Świadczeniodawcy..

  • Archiwizacja dokumentów zewnętrznych

Pacjenci – włącza/ wyłącza poniższe opcje:

  • Dane pacjentów

  • Importuj

  • Eksportuj

  • Eksport dokumentacji

  • Cykle leczenia.

  • Sesje terapeutyczne.

  • Dokumentacja zewnętrzna.

  • Statystyka danych osobowych.

  • Importuj weryfikacje eWUŚ.

  • Lista numerów RUM.

  • Kolejki oczekujących..

  • Zbiorcze odpytanie eWUŚ.

Raporty i statystyki – włącza/wyłącza poniższe opcje:

  • Raporty.

  • Statystyki.

  • Moduł statystyk.

  • Korekta raportów.

  • Płatności i faktury.

Umowy– włącza/wyłącza poniższe opcje:

  • Umowy z NFZ.

  • Usługi prywatne.

Rejestr różowych recept – włącza/ wyłącza widoczność odpowiedniej opcji w menu.

Podwójne deklaracje – włącza/ wyłącza widoczność odpowiedniej opcji w menu.

Znajdź instytucje – włącza/ wyłącza widoczność odpowiedniej opcji w menu.

Znajdź pacjenta – włącza/wyłącza poniższe opcje:

  • Wszystko o pacjencie.

  • Wprowadź pacjenta.

  • Usuń pacjenta.

  • Pakiety i płatności.

  • Repozytorium.

Menu rozwijane – włącza/wyłącza grupę poniższych opcji, tylko tych dla których jest to możliwe.

  • Wydruki

Drukuj formularz deklaracji

Drukuj puste recepty

  • Zmień rolę użytkownika.

  • Pesele do uzupełnienia.

  • Ustawienia konta.

  • Zgłoś problem.

  • Programie.

Ważne informacje i zadania – włącza/wyłącza dostępność listy wyświetlanych informacji.

W przypadku wyłączenia użytkownik widzi puste listy i niedostępne wszystkie przyciski.

  • Lista możliwych rodzajów powiadomień - do wyboru (Można wskazać, które z rodzajów komunikatów może widzieć Custom_Administrator).

Aktualizacja systemu – włącza/wyłącza możliwość aktualizacji aplikacji przez Custom_Administrator.

Lista Szablonów dla zakładki Dostępne opcje

Główny Administrator i Custom Administrator ma możliwość stworzenia definiowanych szablonów poprzez „Zapisz szablon”.

Zapisz szablon – tworzy szablon wybranych opcji. Nazwę szablonu definiuje użytkownik.

Zatwierdź – zapisuje wprowadzone ustawienia i zamyka dialog.

Anuluj – zamyka dialog, bez zapisu zmian.

Licencja

Po dokonaniu zakupu licencji Personalizowanej Roli Administratora należy przejść do zakładki „O programie” i nacisnąć „Aktualizuj”.

👷‍♀️