Statystyki
Last updated
Last updated
Statystyki dostępne z poziomu Administratora
Aby wykonać statystykę, należy zalogować się np. na Administratora i skorzystać z przycisku Raporty i statystyki > Moduł statystyk.
Z poziomu Lekarza:
Funkcje specjalne Lekarza> Moduł statystyk
Po wejściu w "Moduł statystyk", wyświetlone zostaną, możliwe do utworzenia statystyki, należy wybrać statystykę według zapotrzebowania. Wybranie statystyki pozwoli na użycie filtrów, w oknie "Parametry statystyki"
Aby wykonać statystykę należy wybrać przycisk "Wykonaj statystykę"
"Przywróć domyślne" - spowoduje wycofanie wszystkich filtrów wybranych wcześniej przez użytkownika
"Dodaj nową statystykę" - umożliwia zaimportowanie statystyki przygotowanej przez zespół DrEryk Gabinet.
"Zapisz szablon" - daje możliwość zapisania szablonu użytej statystyki, z wybranymi przez użytkownika w niej filtrami wyszukiwania. Wystarczy nacisnąć przycisk "Zapisz szablon",i nadać mu nazwę, zapisany szablon pojawi się w oknie po lewej stronie.
Aby użyć zapisanego wcześniej szablonu, należy wybrać go z listy, następnie nacisnąć zielony przycisk.
W ten sposób zostanie użyta statystyka, z wcześniej zapisanymi przez użytkownika parametrami wyszukiwania.
Statystyka prezentuje dane dotyczące liczby złożonych deklaracji z podziałem na przedział wiekowy oraz płeć, w rozbiciu na typy deklaracji zależne od rodzaju realizowanego kontaktu POZ.
Statystyka zawierająca szczegółowe dane, umożliwia użycie filtrów w odniesieniu między innymi do daty złożenia deklaracji, listy aktywnej, rodzaju deklaracji, stanku, komórki/ kodu technicznego, czy typ personelu.
Prezentowane dane dotyczą szczegółowych informacji o deklaracjach według użytych filtrów.
Statystyka prezentuje wykaz zleconych i wykonanych badań dla pacjentów. Filtry uwzględniają takie rodzaje danych jak:
Pochodzenie wyniku rodzaj badań, rodzaju badania, kategorii badani czy statusów skierowań/ badań.
Szczegółowa statystyka w rodzaju, statystyka usług prywatnych - w raporcie jakościowym dotycząca modułu Usług Prywatnych, statystyka pozwala na prezentowanie danych dotyczących wykonania, oraz realizacji wyłączenie usług prywatnych.
Statystyka posiada zmianę kryterium wyszukiwania poprzez "Data rejestracji usługi lub "Data pobrania płatności"
W celu zmiany kryterium wyszukiwania należy dwukrotnie nacisnąć na wskazanym powyżej polu, aby zmieniać rodzaj kryterium.
Dla użytkownika również pozostają dodatkowe filtry, zawarte w opisywanej statystyce Komercyjne - stat. usług prywatnych
Statystyka dotycząca informacji o badaniach realizowanych w ramach duzętów powierzonych dla POZ. Umożliwia między innymi zawężenie wyszukiwania po rodzaju realizowanej ścieżki w ramach Opieki koordynowanej lub Budżetu Powierzonego Diagnostycznego.
Aby zawęzić wyszukiwanie w ramach realizowanego Budżetu powierzonego, należy z wiersza Budżet powierzony wybrać odpowiedni zakres, lub pozostawić wybór "Dowolny" aby wyszukać informacji ze wszystkich realizowanych w ramach umowy ścieżek
Dodatkowo dla użytkownika w ramach wybranej statystyki pozostają również inne filtry. Między innymi:
Stan wizyty, Produkt jednostkowy, Personel, procedura, kategoria wizyty, status rozliczeń oraz inne filtry.
Statystyka prezentuje dane dotyczące rozpoznań ICD10, które zostają sklasyfikowane u pacjentów jako choroby przewlekłe, ale również rozpoznań ICD10, innych które nie zostały sklasyfikowane jako rozpoznania przewlekłe,
Aby zawęzić wyszukiwania do jednej, lub kilku rodzajów ICD10, dostępna jest możliwość wskazania ICD10 w wierszach Rozpoznanie lub Schodzenia przewlekłe. Domyślnie statystyka prezentuje zakres dotyczący "Wszystkich ropoznań".
Aby wskazać jedno lub wybranych kilka rozpoznań należy wpisać kody ICD10 oddzielone znakiem średnika ;
Dodatkowo możliwe jest wybranie "Statusu schorzenia", z dostępnych opcji. Aby to zrobić należy w wierszy Status schodzenie wybrać jeden z dostępnych trzech kryteriów
Statystyka prezentuje dane o pacjentach
Statystyka zawiera kolumny takie jak:
Pacjent, Identyfikator, nr kartoteki, data wpisu, informacja, opis, Lekarz, Lekarz współpracujący, płatnik, osoba wykonująca wpisu.
Statystyka dotyczy informacji o kartach opieki pacjentów. Możliwe do użycia filtry dotyczący również pacjentów z identyfikatorem innym niż numerem pesel, np. seria i numer dowodu osobistego, czy numer paszportu i inne.
Prezentowana statystyka zawiera kolumny:
Imię, Nazwisko, pesel, ulica, nr domu, nr. mieszkania, miejscowość, tel komórkowy, tel. stacjonarny, data złożenia, typ karty, kto złożył, kod uprawnień dodatkowych.
Statystyka prezentuje, zestawienie wszystkich pacjentów przyjętych, bez aktywnych deklaracji
Statystyka prezentuje dane o weryfikacji pacjentów na wskazany okres czasu, prezentowane dane dotyczą między innymi: imienia, nazwiska, peselu, daty weryfikacji. Dodatkowo umożliwia prezentowanie danych w dwóch typach raportu:
Weryfikacja eWUŚ
Zestawienia pacjentów (bez podziału dat)
Statystyka prezentuje dane dotyczące wystawionych zleceń na badania, prezentowane dane zawierają między innymi informacje o rodzaju badania, rozpoznaniu, personelu zlecającym, laboratorium, oraz szczegółowe dane dotyczące pacjenta, dodatkowo możliwe jest stworzenie raportu w dwóch typach:
Jakość
Ilość
Statystyka prezentuje dane dotyczące logowania się użytkowników do systemu. Prezentowane dane zawierają informację o Personelu, godzinie logowania, godzinie wylogowania, adresie IP.
Rozbudowana statystyka dotyczy realizacji świadczeń, parametry statystyki dają możliwość określenia rodzaju prezentowanych danych AOS lub POZ.
Dodatkowo parametry pozwalają również na wyszukiwanie informacji o rozliczeniach po określeniu, między innymi stanu wizyty, komórki, produktu kontraktowego, produktu jednostkowego, procedur, grup dziedzinowych czy ID zestawu świadczeń/pozycji rozliczeniowej.
Statystyka uwzględnia świadczenia realizowane w ramach Świadczeń Odrębnie kontraktowanych.
Statystyka dotycząca recept, umożliwia utworzenia raportu z wystawionych recept. Dla użytkownika oddano do określenia wiele parametrów, między innymi: rozpoznań, substancji czynnej. Daje również możliwość stworzenia statystyki w trzech typach raportu:
Ilościowy - ICD10
Jakościowy - pacjent
Ranking leków
Statystyka prezentuje dane dotyczące realizacji rozliczeń AOS, możliwe parametry statystyki to:
Statystyka uwzględnia świadczenia realizowane w ramach Świadczeń Odrębnie kontraktowanych.
Statystyka prezentuje dane dotyczące zgłoszenia ZLK, w danych okresie czasowym wskazanym w parametrach statystyki.
Statystyka prezentuje dane dotyczące informacji o wystawionych zwolnieniach ZLA, prezentuje dane między innymi, dotyczące pacjenta, identyfikatora, daty zwolnienia od- do, czy rodzaju zwolnienia.
Statystka prezentuje dane dotyczące informacji o Kwalifikacji pacjenta, lub Nie kwalifikowania się do realizacji profilaktyki CHUK.
Prezentuje dane dotyczące udostępnionych dokumentów dla pacjenta, dodatkowo parametry statystyki dają możliwość wyszukiwania po konkretnym pacjencie lub odbiorcy.
Prezentuje dane o usuniętych z bazy pacjentach.
Statystyka prezentuj dane dotyczące rozpoznań, parametry statystyki pozwalają na określenie między innymi takich danych jak Grupy dziedzinowe, Karta DILO, wskazanie konkretnego rozpoznania po kodzie ICD10, status schorzenia daje możliwość określenia rodzaju:
Wszystkie schodzenia z wybranego okresu sprawozdawczego.
Tylko schodzenia główne z wybranego okresu sprawozdawczego.
Tylko schorzenia przewlekłe z wybranego okresu sprawozdawczego.
Dostępne są również inne parametry statystyki.
Statystyka leków, pozwala wygenerować dane o przepisanych lekach w placówce.
Wygenerowane dane, mogą być zwrócone w kilku postaciach:
Ranking leków – ilość wypisanych leków
Ilościowy – ICD10 – Ilość wypisanych leków przez lekarza z uwzględnieniem ICD10
Jakościowy – pacjent – zawracający informację o pacjencie oraz przepisanych mu lekach
Statystyka prezentuje dane dotyczące ilości wizyt, w rozbiciu na lekarzy, w ramach wskazanego okresu czasowego. Dodatkowo pozwala na utworzenie kilku typów raportów: ilość, Jakość, Dla celów COVID-19, Procentowy dział.
Prezentowane dane dotyczący, informacji o rozliczeniach w ramach umowy OPD/SPO, pozwala na prezentowanie wyników w zależności od użytych filtrów między innymi, personel. status opieki, komórce czy statusu rozliczenia.
Statystyka prezentuje dane dotyczące, informacji o wystawionych/realizowanych skierowaniach, forma prezentowanego raportu może być Ilościowa, Jakościowa, Procentowy udział wystawionych eSkierowań w AOS, Procentowy udział realizowanych eSkierowań w AOS.
Typ Ilość:
Statystyka prezentuje dane dotyczące szczepień wykonanych poprzez aplikację drEryk Gabinet, prezentuje między innymi dane, dotyczące, rodzaju szczepionki, nazwy szczepionki, serii, EAN, ilości dawek, procedur.
Dodatkowe filtry wyszukiwania dają możliwość wyfiltrowania pacjentów którzy powinni być zaszczepieni.
Statystyka prezentuje dane dotyczące między innymi pacjentów, zabiegów , rozpoznań, stanu zabiegu, statusu walidacji i rozliczenia.
Statystyka prezentująca bieżące limity w ramach realizowanych umów, w rozbiciu na miesiące oraz produkty kontraktowe.