drEryk Gabinet - Centrum pomocy
  • 💼Witaj w Centrum pomocy drEryk Gabinet
  • Administrator
    • Instalacje deinstalacja przywracanie bazy rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa
      • 🛠️Wymagania serwera aplikacji drEryk, rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa.
      • 🛠️Wymagania dla klienta "końcówki"
      • 🛠️Instalacja serwera
      • 🛠️Instalacja klienta
      • 🛠️Odtwarzanie bazy danych
      • 🛠️Naprawa instalacji
      • 🛠️Aktualizacja aplikacji na serwerze
      • 🛠️Migracja zewnętrzna danych do drEryk Gabinet
    • Administracja systemu i bezpieczeństwo
      • 🛠️Tworzenie ręcznie kopii zapasowej bazy danych
    • 🆘Zdalna pomoc
  • Pierwsze kroki
    • Aktywacja, logowanie, odzyskiwania hasła
      • 🛠️Pierwsze logowanie do programu
      • 👷‍♂️Logowanie MFA
      • 🛠️Aktywacja kluczem licencji
  • Role
    • 👤Administrator
      • 📬Konfiguracja komunikacja z NFZ
      • 🛠️Zarządzanie użytkownikami
      • 🛠️Dane świadczeniodawcy
      • 🛠️Archiwum dokumentacji zewnętrznej
      • 🛠️Moduł usług prywatnych
      • 🛠️Umowy
      • 🛠️Sprawozdania GUS
      • 🛠️Statystyki
    • 🦷Lekarz Stomatolog
    • 🤸‍♂️Panel fizjoterapeuty
    • 👨‍⚕️Lekarz
      • 👩‍⚕️Lekarz Panel i funkcje
        • Panel lekarza
        • 🏠eZLA
        • 👷‍♂️Wszystko o Pacjencie
        • 🧾Wystawienie eRecepty, czas trwania kuracji
        • 👩‍🔬Skierowania na badania analityczne
        • 🫀ZLK-1 elektrycznie zgłoszenie do sanepidu
        • 🏠Skierowania do Sanatorium elektroniczne / leczenie uzdrowiskowe
        • 🧾Skierowanie na badania diagnostyczne
        • 🧾eSkierowanie do specjalisty
        • 🧾eZWM elektroniczne Zlecenie na Wyroby Medyczne
        • 🧾eSkierowanie do Szpitala
    • 🖥️Rejestratorka
    • 🏫Pielęgniarka szkolna w drEryk Gabinet
    • Pielęgniarka długoterminowa w drEryk Gabinet
    • 💊Panel Pielęgniarki
  • Moduły dodatkowe
    • 📊Rozliczenia z NFZ
      • 📑Zbiorcze wycofywanie niezaliczonych deklaracji
      • 🏥Tworzenie i wysyłanie raportu deklaracji Portal Świadczeniodawcy / SZOI
      • 🧾Generowanie faktur ręcznie np. na podstawie raportów SWCEZ, Koordynacja opieki ryczałt miesięczny
      • 🧾Szablony rachunków deklaracje POZ, faktury, SZOI, Portal Świadczeniodawcy
      • 🧾Raporty świadczeń, tworzenie, wysyłanie do NFZ Portal Świadczeniodawcy, SZOI
      • 📗Raport Zbiorczy POZ oraz badań diagnostycznych SZOI Portal Świadczeniodawcy
      • 📙Raport Kolejek Oczekujących
      • 🧾Faktury zakupowe immunoglobulina
      • 📘Edycja wizyt – przed przesłaniem do NFZ
      • 📑Korekta wizyt przesłanych do NFZ
      • 📑Koincydencja w świadczeniach
      • 💲Aktualizacja cen w świadczeniach
      • 🧾Rachunek Szczepienia HPV / 40+ 2025 Portal Świadczeniodawcy
      • 📑Rachunek Szczepienia HPV / 40+ 2025 SZOI
      • 🆘Generowanie korekt do NFZ na podstawie szablonu
    • 🛠️Import dokumentacji zewnętrznej
    • 🛠️Archiwum dokumentacji zewnętrznej
    • 👷‍♀️Dodatkowy Administrator
    • 🖨️Kreator wydruków
    • Wydruki
    • 📳Powiadomienia sms
      • 📳Kampania SMS
      • 📳Odwołanie wizyty przez sms
    • 💉Karta e szczepień
      • Zmiany w rozliczaniu szczepień HPV
    • 🧔Profilaktyka 40+
    • Wymiana danych z laboratorium
    • 👩‍⚕️Konfiguracja modułu Rozszerzonej opieki koordynowanej
    • ❤️Profilaktyka CHUK
    • 🪪EWUŚ i odblokowanie konta
      • Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu Portal Świadczeniodawcy NFZ
      • Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu SZOI NFZ
    • 💊Pharmindex i Interakcje lekowe
  • 📲Integracja z urządzeniami zewnętrznymi
  • ✒️Konfiguracja pieczęci drEryk Gabinet
Powered by GitBook
On this page
  • Zbiorcze odpytywanie EWUŚ
  • Pacjenci dodani ręcznie – kolor biały.
  • Pacjenci z deklaracjami – kolor zielony
  • Pacjenci z otwartymi cyklami leczenia – kolor żółty
  1. Moduły dodatkowe

EWUŚ i odblokowanie konta

Last updated 3 months ago

Zbiorcze odpytywanie EWUŚ

W celu włączenia zbiorczego odpytywania EWUŚ należy zalogować się do Administratora

Włączenia funkcjonalności dokonuje się w System/Ustawienia/NFZ/ eWUŚ.

Funkcjonalność służy do odpytywania eWUŚ codziennie (o zadanej godzinie) grupy pacjentów:

  • utworzonej ręcznie przez użytkownika (Administratora lub Pracownika Rejestracji),

  • z otwartymi cyklami leczenia,

  • z przynajmniej jedną aktywną deklaracją.

Aby korzystać z automatycznego odpytywania pacjentów z otwartymi cyklami leczenia albo z deklaracjami należy najpierw włączyć codzienną automatyczną weryfikację listy pacjentów i wskazać godzinę odpytania.

Po włączeniu zbiorczego odpytywania pojawi się nowy przycisk „Zbiorcze odpytanie EWUŚ”:

  • W panelu Administratora – po rozwinięciu menu „Pacjenci”.

  • W panelu Rejestratora – po rozwinięciu menu „Ustawienia”.

W kolumnie „eWUŚ” znajduje się status pacjenta według ostatniego zbiorczego odpytania.

Status ten może różnić się od statusu odczytywanego z danych medycznych pacjenta w sytuacji gdy od momentu ostatniego zbiorczego odpytania pacjent został sprawdzony eWUSiem indywidualnie np. z racji wizyty.

Nie ma tutaj możliwości odpytania pojedynczego pacjenta.

Lista składa się z trzech części:

Pacjenci dodani ręcznie – kolor biały.

Pacjenci z deklaracjami – kolor zielony

Nie ma możliwości ręcznego usunięcia pacjenta, który znajduje się na zielonej liście, gdyż został on tutaj automatycznie dodany w wyniku konfiguracji Kierownika Medycznego.

Pacjenci z otwartymi cyklami leczenia – kolor żółty

Nie ma możliwości ręcznego usunięcia pacjenta, który znajduje się na żółtej liście, gdyż został on tutaj automatycznie dodany w wyniku konfiguracji Kierownika Medycznego.

Pacjent na liście zbiorczego odpytania może znajdować się tylko jeden raz. Pacjent jest umieszczany na tej części listy, do której trafił ostatnio.

Przykład:

  • Pacjent znajduje się na liście zielonej (odpytanie pacjentów z deklaracjami). Zostaje dla pacjenta otwarty cykl leczenia. Pacjent trafia na listę żółtą. Po zamknięciu cyklu leczenia, pacjent ponownie znajdzie się na liście zielonej, ponieważ w dalszym ciągu ma aktywną deklarację.

  • Pacjent znajduje się na liście żółtej (odpytanie pacjentów z otwartymi cyklami leczenia). Zostaje dodany ręcznie do listy białej. Po usunięciu z listy pacjent ponownie znajdzie się na liście żółtej, o ile nadal będzie miał otwarty cykl leczenia.

  • Kierownik Medyczny ma dodatkowo możliwość odpytania wszystkich pacjentów podlegających zbiorczemu odpytaniu (bez względu na przyczynę) w dowolnej chwili. Służy do tego przycisk „Odpytaj teraz”.

Trzeba pamiętać, że duża liczba pacjentów wydłuża czas odpytywania, a jakakolwiek praca w panelu Kierownika Medycznego jest w tym czasie niemożliwa.

Należy zaczekać na zakończenie procesu zbiorczego odpytania i nie należy go przerywać.

Wyniki zbiorczego odpytania eWUŚ są zapisywane w logach i trafiają do odpowiednich raportów tak jak dotychczasowe odpytania indywidualne.

Aby dodać pacjenta należy kliknąć , a następnie wskazać pacjenta lub wielu pacjentów z bazy danych. Aby usunąć pacjenta należy wskazać pacjenta na liście (białej), a następnie kliknąć .

🪪