🛠️Odtwarzanie bazy danych
W celu zainstalowania aplikacji drEryk należy ze strony https://dreryk.pl/wsparcie/gabinet/ pobrać aplikację w wersji demo.
Wersja aplikacji powinna odpowiadać wersji posiadanej wersji, kopii bazy danych.
Przykład:
Pliki baz danych w nazwie zawierają informację o wersji na której były wykonane.
s_dreryk_9.17.0.0_20240305T201002.7z
s_rawdata_9.17.0.0_20240305T201002.7z
Należy pobrać instalator w wersji 9.17 - wersja bazy przedstawiona jest w nazwie kopii baz danych
Uruchomieniu instalatora:
Przechodzimy poprzez przycisk "Dalej"
Należy zaakceptować warunki licencji i przejść dalej
W kolejnym kroku należy wybrać jedną z dostępnych metod instalacji aplikacji drEryk:
W celu zainstalowania serwera bazy danych wraz z aplikacją należy wybrać "Instalacja prosta", i przejść dalej. Proces instalacji serwera bazy danych wraz z aplikacją zostanie rozpoczęty. Należy zaczekać na zakończenie procesu instalacji.
Po zakończeniu aktualizacji należy odznaczyć opcję "Uruchom drEryk Gabinet" ponieważ kolejnym krokiem będzie odtworzenia bazy danych. I kliknąć "Zakończ"
W celu odtworzenia bazy danych po instalacji serwera wraz z aplikacją należy przejść do paska menu start > wszystkie aplikacje > DrEryk Praktyka> przywracanie kopii bazy danych
Uruchomienie polecenia "przywracanie kopii zapasowej wyświetli poniższe okno:
Należy wskazać plik bazy danych o przykładowej nazwie:
s_dreryk_9.17.0.0_20240305T201002.7z
Należy wskazać plik bazy danych dokumentów o przykładowej nazwie:
s_rawdata_9.17.0.0_20240305T201002.7z
W tym polu można wskazać odtworzenie opcji bazy danych zewnętrznych.
s_archive_9.17.0.0_20240222T160010.7z
(dotyczy wykupionego dodatkowego modułu)
Należy kliknąć przycisk "Przywróć dane z kopii zapasowej" Proces odtwarzania bazy danych zostanie rozpoczęty należy zaczekać na zakończenie.
Zakończony proces przywracania kopii zapasowej zostanie potwierdzony odpowiednim komunikatem.
Naciskamy OK
Aplikacja jest gotowa do pracy
Last updated