🛠️Odtwarzanie bazy danych

W celu zainstalowania aplikacji drEryk należy ze strony https://dreryk.pl/wsparcie/gabinet/ pobrać aplikację w wersji demo.

Wersja aplikacji powinna odpowiadać wersji posiadanej wersji, kopii bazy danych.

Przykład:

Pliki baz danych w nazwie zawierają informację o wersji na której były wykonane.

s_dreryk_9.17.0.0_20240305T201002.7z

s_rawdata_9.17.0.0_20240305T201002.7z

Należy pobrać instalator w wersji 9.17 - wersja bazy przedstawiona jest w nazwie kopii baz danych

Uruchomieniu instalatora:

Przechodzimy poprzez przycisk "Dalej"

Należy zaakceptować warunki licencji i przejść dalej

W kolejnym kroku należy wybrać jedną z dostępnych metod instalacji aplikacji drEryk:

W celu zainstalowania serwera bazy danych wraz z aplikacją należy wybrać "Instalacja prosta", i przejść dalej. Proces instalacji serwera bazy danych wraz z aplikacją zostanie rozpoczęty. Należy zaczekać na zakończenie procesu instalacji.

Po zakończeniu aktualizacji należy odznaczyć opcję "Uruchom drEryk Gabinet" ponieważ kolejnym krokiem będzie odtworzenia bazy danych. I kliknąć "Zakończ"

W celu odtworzenia bazy danych po instalacji serwera wraz z aplikacją należy przejść do paska menu start > wszystkie aplikacje > DrEryk Praktyka> przywracanie kopii bazy danych

Uruchomienie polecenia "przywracanie kopii zapasowej wyświetli poniższe okno:

  1. Należy wskazać plik bazy danych o przykładowej nazwie:

s_dreryk_9.17.0.0_20240305T201002.7z

  1. Należy wskazać plik bazy danych dokumentów o przykładowej nazwie:

s_rawdata_9.17.0.0_20240305T201002.7z

  1. W tym polu można wskazać odtworzenie opcji bazy danych zewnętrznych.

s_archive_9.17.0.0_20240222T160010.7z

(dotyczy wykupionego dodatkowego modułu)

Należy kliknąć przycisk "Przywróć dane z kopii zapasowej" Proces odtwarzania bazy danych zostanie rozpoczęty należy zaczekać na zakończenie.

Zakończony proces przywracania kopii zapasowej zostanie potwierdzony odpowiednim komunikatem.

Naciskamy OK

Aplikacja jest gotowa do pracy

Last updated