📗Raport Zbiorczy POZ oraz badań diagnostycznych SZOI Portal Świadczeniodawcy
Last updated
Last updated
Raport zbiorczy zawiera świadczenia lekarza POZ, pielęgniarki POZ, położnej ,pielęgniarki szkolnej, transport sanitarny. W celu wygenerowania raportu zbiorczego należy przejśc Raporty i Statystyki> raporty>następenie wybrać zakładkę Raporty zbiorczy POZ
Aby utworzyć raport zbiorczy przechodzimy do zakładki Raport zbiorczy w ogólnym oknie Raportów.
Należy wybrać rodzaj umowy oraz miesiąc za który raport ma być wygenerowany oraz kliknąc "Utwórz nowy raport"
W kolejnym oknie należy podać ścieżkę w której raport ma zostać zapisany, oraz ustawić parametry pakowania/szyfrowania zgodnie z wymaganiami OW NFZ
Dane w raporcie zliczane są automatycznie, pod warunkiem poprawnego prowadzenia wizyt w systemie, w przypadku konieczności modyfikacji lub podglądu danych należy przed utworzeniem raportu skorzystać z przycisku "Uzupełnij dane statystyczne"
Zostanie przedstawion okno z możliwymi do wpisania ilośćiami dla Pielęgniarek/położnych/ oraz medycyny szkolnej.
Uzupełnione dane nalęzy zatwierdzić oraz utworzyć raport poprzez przycisk "Utwórz raport"
Dla świadczeniodawców korzystających z systemu Portal Świadczeniodawcy, jedyną możliwości wysłania raportu jest użycie przycisku strzałki (wyślij)
Po poprawnym przesłaniu raport widoczny będzie w serwisie ISI po zalogowaniu, w sekcji Sprawozdania POZ
W przypadku świadczeniodawców korzystających z SZOI, należy zalogować się do systemu SZOI
Przejśc kolejno Sprawozdawczość>Zestawienia zbiorcze POZ
Następnie dodać wcześniej zapisany plik poprzez "Dodawanie pozycji"
Sytuacja wygląda analogicznie w przypadku konieczności stworzenia półrocznego raportu z badań diagnostycznych, system automatycznie zapyta czy stworzyć również taki raport w miesiącu czerwcu oraz grudniu,
Istnieje możliwość stworzenia raportów dwóch równocześnie, lub pojedynczo jeden lub drugi. istnieje możliwość również uzupełnienia raportu z badań diagnostycznych.
Zatwierdzenie i utworzenie raportów oraz wysyłka odbywa się analogicznie jak wyżej opisana sekcja.