👩‍⚕️Lekarz Panel i funkcje

Opis najważniejszych funkcji panelu Lekarza

W skład panelu głównego lekarza wchodzą:

Pasek tytułowy – wyświetla informację zawierającą nazwę panelu wraz z funkcją pełnioną przez osobę zalogowaną.

Menu główne w skład, którego wchodzą takie funkcjonalności jak:

  • Rozpoczęcie wizyty.

  • Wszystkie informacje o pacjencie.

  • Druk pustych recept.

  • Księga przyjęć.

  • Funkcje specjalne lekarza.

  • eWUŚ.

za pomocą strzałki zostaje rozwinięty pasek zadań, za pomocą którego można:

Zakończyć pracę z programem.

Uruchomić zdalną pomoc.

Zarządzać wydrukiem dokumentów.

Zmienić rolę użytkownika.

Wyświetlić niezamknięte wizyty.

Zmienić hasło użytkownika lub podpowiedź do hasła.

Zgłosić problem występujący w programie.

Wyświetlić informacje o programie.

kliknij aby powiększyć

Lista zarejestrowanych pacjentów – można ją wydrukować za pomocą przycisku "Drukuj"

WAŻNE! informacje i zadania – przedstawia listę zdarzeń wymagających interwencji, przypomina o niezamkniętych wizytach, niewydrukowanych dokumentach itp.

Panele menu głównego

Wyświetlenie wszystkich informacji o podświetlonym pacjencie

Wydruk Pustej recepty

Wykaz przyjęć - prezentuje informacje o przyjęciach oraz daje realizacji wizyty bez rejestracji pacjenta

eDeklaracje - panel służący importowi eDeklaracji składanych przez pacjentów za pomocą IKP

EWUŚ - służy do odpytania o status ubezpieczenia

Funkcje specjalne lekarza - dzieli się na kolejne moduły dla panelu Lekarza:

  1. Ustawienie służy konfiguracji parametrów dla użytkownika

  2. Statystyki

  3. Moduł statystyk - służy do przeglądu danych o realizowanych świadczeniach

  4. Pokazuje słownik przypisanych procedur ICD9 dla lekarza

  5. Rejestr różowych recept

  6. Numery recept - umożliwia dodanie puli numerów recept

  7. eZLA - prezentuje informacje o wystawionych zwolnieniach eZLA

Znajdź pacjenta:

Przeniesie użytkownika do panelu wyszukiwania pacjenta

kliknij aby powiększyć

Pacjentów można wyszukać za pomocą:

Nazwiska, Imienia, numeru ID (pesel), numeru telefonu, numeru karty, numer domu, adresu - wyszukiwanie zależne jest od pól które zdefiniuje użytkownik.

Wyszukany pacjent

Po rozwinięciu przycisku "wyszukany pacjent"

kliknij aby powiększyć

lekarz może samodzielnie:

  • Zarejestrować pacjenta.

  • Podejrzeć wszystkie informacje na temat danego pacjenta.

  • Wybrać opcję wizyty bez rejestracji.

  • Powtórzyć zlecenie na leki stałe papierowo lub elektronicznie

  • Powtórzyć druki zleceń.

  • Wprowadzić informacje na temat danych analitycznych, obrazowych. odbytych konsultacjach, hospitalizacjach, rehabilitacjach.

  • Zmienić termin wizyty.

  • Usunąć pacjenta.

  • Wydrukować dokumentację medyczną pacjenta.

Wprowadź pacjenta

Istnieje możliwość dodanie pacjenta przez Lekarza lub rejestracji pacjenta spoza listy bez wprowadzania jego danych do systemu

W przypadku wprowadzania pacjenta do bazy, należy uzupełnić wszystkie wymagane dane osobowe pacjenta

kliknij aby powiększyć

Zarejestrowani pacjenci

Zatwierdzenie danych i użycie przycisku "zarejestrowani pacjenci" użytkownik zostanie przeniesiony do panelu zarejestrowanych pacjentów

kliknij aby powiększyć

Rozpocznij Wizytę

Aby rozpocząć wizytę należy wybrać z listy zarejestrowanych pacjentów, pacjent i kliknąć rozpocznij wizytę

Zostaniemy przeniesieni do pola aktywnej wizyty lekarskiej

kliknij aby powiększyć

Last updated