👩⚕️Lekarz Panel i funkcje
Last updated
Last updated
W skład panelu głównego lekarza wchodzą:
Pasek tytułowy – wyświetla informację zawierającą nazwę panelu wraz z funkcją pełnioną przez osobę zalogowaną.
wyświetlenie „Pomoc”.
umożliwiająca minimalizację programu i przejście do Systemu operacyjnego bez wychodzenia z programu.
umożliwiająca zamknięcie programu.
Menu główne w skład, którego wchodzą takie funkcjonalności jak:
Rozpoczęcie wizyty.
Wszystkie informacje o pacjencie.
Druk pustych recept.
Księga przyjęć.
Funkcje specjalne lekarza.
eWUŚ.
za pomocą strzałki zostaje rozwinięty pasek zadań, za pomocą którego można:
Zakończyć pracę z programem.
Uruchomić zdalną pomoc.
Zarządzać wydrukiem dokumentów.
Zmienić rolę użytkownika.
Wyświetlić niezamknięte wizyty.
Zmienić hasło użytkownika lub podpowiedź do hasła.
Zgłosić problem występujący w programie.
Wyświetlić informacje o programie.
Lista zarejestrowanych pacjentów – można ją wydrukować za pomocą przycisku .
WAŻNE! informacje i zadania – przedstawia listę zdarzeń wymagających interwencji, przypomina o niezamkniętych wizytach, niewydrukowanych dokumentach itp.
Wyświetlenie wszystkich informacji o podświetlonym pacjencie
Wydruk Pustej recepty
Wykaz przyjęć - prezentuje informacje o przyjęciach oraz daje realizacji wizyty bez rejestracji pacjenta
eDeklaracje - panel służący importowi eDeklaracji składanych przez pacjentów za pomocą IKP
EWUŚ - służy do odpytania o status ubezpieczenia
Funkcje specjalne lekarza - dzieli się na kolejne moduły dla panelu Lekarza:
Ustawienie służy konfiguracji parametrów dla użytkownika
Statystyki
Moduł statystyk - służy do przeglądu danych o realizowanych świadczeniach
Pokazuje słownik przypisanych procedur ICD9 dla lekarza
Rejestr różowych
Numery recept - umożliwia dodanie puli numerów recept
eZLA - prezentuje informacje o wystawionych zwolnieniach eZLA
Przeniesie użytkownika do panelu wyszukiwania pacjenta
Pacjentów można wyszukać za pomocą:
Nazwiska, Imienia, numeru ID (pesel), numeru telefonu, numeru karty, numer domu, adresu - wyszukiwanie zależne jest od pól które zdefiniuje użytkownik.
Po rozwinięciu przycisku "wyszukany pacjent"
lekarz może samodzielnie:
Zarejestrować pacjenta.
Podejrzeć wszystkie informacje na temat danego pacjenta.
Wybrać opcję wizyty bez rejestracji.
Powtórzyć zlecenie na leki stałe papierowo lub elektronicznie
Powtórzyć druki zleceń.
Wprowadzić informacje na temat danych analitycznych, obrazowych. odbytych konsultacjach, hospitalizacjach, rehabilitacjach.
Zmienić termin wizyty.
Usunąć pacjenta.
Wydrukować dokumentację medyczną pacjenta.
Istnieje możliwość dodanie pacjenta przez Lekarza lub rejestracji pacjenta spoza listy bez wprowadzania jego danych do systemu
W przypadku wprowadzania pacjenta do bazy, należy uzupełnić wszystkie wymagane dane osobowe pacjenta
Aby rozpocząć wizytę należy wybrać z listy zarejestrowanych pacjentów, pacjent i kliknąć rozpocznij wizytę
Zostaniemy przeniesieni do pola aktywnej wizyty lekarskiej
Zatwierdzenie danych i użycie przycisku "zarejestrowani pacjenci" użytkownik zostanie przeniesiony do panelu zarejestrowanych pacjentów