Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu Portal Świadczeniodawcy NFZ
Last updated
Last updated
Jeżeli konto dostępowe do Ewuś, zostało zablokowane, i wyświetlany jest komunikat o czasowym zablokowaniu do usługi, istnieje możliwość natychmiastowego odblokowania dostępu do konta.
Jeżeli konto wykorzystywane do Ewuś, posiada również uprawnienia do Dilo,AP-Kolce, EZWM i zostanie zablokowane, użytkownik korzystający z pozostałych systemów również straci dostęp do nich.
Odblokowanie dostępu z poziomu Portalu Świadczeniodawcy, i zmiana hasła wpłynie również na inne systemu do których wskazany użytkownik ma dostęp.
W tym celu należy zalogować się na Portal Świadczeniodawcy, kontem posiadającym uprawnienia administratora po stronie NFZ.
Po poprawnym logowaniu należy użyć kodu autoryzacyjnego do logowania, i nacisnąć "zatwierdź"
Po poprawnym zalogowaniu należy przejść do sekcji Administracja i opcje > Administracja prawami dostępu
Wyszukać według danych zablokowanego użytkownika Ewuś, i kliknąć w identyfikator
Wpisać nowe hasło logowania pierwszorazowego, i nacisnąć przycisk "Zmień hasło"
WAŻNE. Zmienione hasło, jest hasłem logowania jednorazowym.
Hasło należy/można wykorzystać do logowania się na stronie
W celu zalogowanie się, na użytkownika któremu dokonano zmian z poziomu Portalu Świadczeniodawcy, należy użyć hasła które zostało wskazane przy zmianie.
Po zalogowaniu, użytkownik zostanie poproszony o zmianę hasła:
Należy wpisać stare hasło, oraz dwukrotnie wpisać nowe hasło,
i nacisnąć przycisk zapisz.
Ostatnie zaktualizowane hasło, jest hasłem obowiązującym na okres 30 dni, należy użyć tego hasła w celu weryfikacji statusu Ewuś w aplikacji DrEryk.
Skorzystać z opcji Test połączenia, oraz Zatwierdź.