📑Koincydencja w świadczeniach
Last updated
Last updated
Jeżeli zajdzie konieczność, usunięcia koincydencji w świadczeniach. Należy posiadać zaimportowane raporty zwrotne w aplikacji.
Aby dokonać korekty wizyt przesłanych do NFZ, należy z poziomu Administratora/KM przejść kolejno Raporty i statystyki> Korekta raportów
Wybrać kolejno "Korekta w świadczeniach, które były przetwarzane przez NFZ"
Wybrać odpowiednie parametry dotyczące rodzaju umowy, roku, miesiąca. lub wskazać odpowiednie ID pozycji rozliczeniowe, lub zestawu świadczeń jeśli posiadamy.
W przypadku świadczeniodawców, korzystających z Portalu Świadczeniodawcy oraz systemu ISI, informacja o koincydencji dostępna jest po zalogowaniu do systemu ISI, w sekcji "Koincedncje"
Wskazane ID zestawu świadczeń w koincydencji przestawione na poniższym zdjęciu.
Posiadając ID zestawu świadczeń można skorzystać z opcji Identyfikator świadczenia:
Następnie przejść "dalej", na liście zostaną przedstawione wizyty posiadające wyżej wskazane ID zestawu świadczeń.
Należy dokonać odpowiedniej edycji wizyt, zgodnie ze stanem faktycznym. poprzez wskazanie pojedynczo jednej i drugiej pozycji:
Po zakończonej edycji, nalęzy przejśc "Dalej", jeśli użytkownik jest pewny zmian których dokonał w kolejnym komunikacie należy to potwierdzić zgodą na zadane pytanie.
Należy wskazać lokalizację zapisu raportu, oraz ustawić parametry zgodnie z wymaganiami OW NFZ. i nacisnąć przycisk "Dalej"
Dla świadczeniodawców korzystających z Portalu Świadczeniodawcy, istnieje możliwość wysyłki utworzonych raportów bezpośrednio po utworzeniu, w tym celu należy zaznaczyć "Wyślij raporty mailem" i nacisnąć "zakończ"
Zostanie wyświetlony monit, o poprawnej wysyłce raportów.
W przypadku korzystania z systemu SZOI, utworzone raporty należy przesłać ręcznie do NFZ.