drEryk Gabinet - Centrum pomocy
  • 💼Witaj w Centrum pomocy drEryk Gabinet
  • Administrator
    • Instalacje deinstalacja przywracanie bazy rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa
      • 🛠️Wymagania serwera aplikacji drEryk, rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa.
      • 🛠️Wymagania dla klienta "końcówki"
      • 🛠️Instalacja serwera
      • 🛠️Instalacja klienta
      • 🛠️Odtwarzanie bazy danych
      • 🛠️Naprawa instalacji
      • 🛠️Aktualizacja aplikacji na serwerze
      • 🛠️Migracja zewnętrzna danych do drEryk Gabinet
    • Administracja systemu i bezpieczeństwo
      • 🛠️Tworzenie ręcznie kopii zapasowej bazy danych
    • 🆘Zdalna pomoc
  • Pierwsze kroki
    • Aktywacja, logowanie, odzyskiwania hasła
      • 🛠️Pierwsze logowanie do programu
      • 👷‍♂️Logowanie MFA
      • 🛠️Aktywacja kluczem licencji
  • Role
    • 👤Administrator
      • 📬Konfiguracja komunikacja z NFZ
      • 🛠️Zarządzanie użytkownikami
      • 🛠️Dane świadczeniodawcy
      • 🛠️Archiwum dokumentacji zewnętrznej
      • 🛠️Moduł usług prywatnych
      • 🛠️Umowy
      • 🛠️Sprawozdania GUS
      • 🛠️Statystyki
    • 🦷Lekarz Stomatolog
    • 🤸‍♂️Panel fizjoterapeuty
    • 👨‍⚕️Lekarz
      • 👩‍⚕️Lekarz Panel i funkcje
        • Panel lekarza
        • 🏠eZLA
        • 👷‍♂️Wszystko o Pacjencie
        • 🧾Wystawienie eRecepty, czas trwania kuracji
        • 👩‍🔬Skierowania na badania analityczne
        • 🫀ZLK-1 elektrycznie zgłoszenie do sanepidu
        • 🏠Skierowania do Sanatorium elektroniczne / leczenie uzdrowiskowe
        • 🧾Skierowanie na badania diagnostyczne
        • 🧾eSkierowanie do specjalisty
        • 🧾eZWM elektroniczne Zlecenie na Wyroby Medyczne
        • 🧾eSkierowanie do Szpitala
    • 🖥️Rejestratorka
    • 🏫Pielęgniarka szkolna w drEryk Gabinet
    • Pielęgniarka długoterminowa w drEryk Gabinet
    • 💊Panel Pielęgniarki
  • Moduły dodatkowe
    • 📊Rozliczenia z NFZ
      • 📑Zbiorcze wycofywanie niezaliczonych deklaracji
      • 🏥Tworzenie i wysyłanie raportu deklaracji Portal Świadczeniodawcy / SZOI
      • 🧾Generowanie faktur ręcznie np. na podstawie raportów SWCEZ, Koordynacja opieki ryczałt miesięczny
      • 🧾Szablony rachunków deklaracje POZ, faktury, SZOI, Portal Świadczeniodawcy
      • 🧾Raporty świadczeń, tworzenie, wysyłanie do NFZ Portal Świadczeniodawcy, SZOI
      • 📗Raport Zbiorczy POZ oraz badań diagnostycznych SZOI Portal Świadczeniodawcy
      • 📙Raport Kolejek Oczekujących
      • 🧾Faktury zakupowe immunoglobulina
      • 📘Edycja wizyt – przed przesłaniem do NFZ
      • 📑Korekta wizyt przesłanych do NFZ
      • 📑Koincydencja w świadczeniach
      • 💲Aktualizacja cen w świadczeniach
      • 🧾Rachunek Szczepienia HPV / 40+ 2025 Portal Świadczeniodawcy
      • 📑Rachunek Szczepienia HPV / 40+ 2025 SZOI
      • 🆘Generowanie korekt do NFZ na podstawie szablonu
    • 🛠️Import dokumentacji zewnętrznej
    • 🛠️Archiwum dokumentacji zewnętrznej
    • 👷‍♀️Dodatkowy Administrator
    • 🖨️Kreator wydruków
    • Wydruki
    • 📳Powiadomienia sms
      • 📳Kampania SMS
      • 📳Odwołanie wizyty przez sms
    • 💉Karta e szczepień
      • Zmiany w rozliczaniu szczepień HPV
    • 🧔Profilaktyka 40+
    • Wymiana danych z laboratorium
    • 👩‍⚕️Konfiguracja modułu Rozszerzonej opieki koordynowanej
    • ❤️Profilaktyka CHUK
    • 🪪EWUŚ i odblokowanie konta
      • Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu Portal Świadczeniodawcy NFZ
      • Odblokowanie zablokowanego dostępu EWUŚ z poziomu SZOI NFZ
    • 💊Pharmindex i Interakcje lekowe
  • 📲Integracja z urządzeniami zewnętrznymi
  • ✒️Konfiguracja pieczęci drEryk Gabinet
Powered by GitBook
On this page
  • Konfiguracja pieczęci na wydrukach
  • Okno konfiguracji pieczęci

Konfiguracja pieczęci drEryk Gabinet

Last updated 4 months ago

Spis treści

  1. Konfiguracja pieczęci na wydrukach 3

  2. Okno konfiguracji pieczęci 4

  3. Najczęściej zadawane pytania 6

Konfiguracja pieczęci na wydrukach

Zmiany pieczęci na wydrukach można dokonać z panelu Administratora System/ Ustawienia/ Wydruki/ Konfiguruj pieczęć.

Nie drukujemy pieczęci dla dokumentów, którym nie zostały podporządkowane konkretne szablony pieczęci - kolumna „Pieczęć" jest pusta.

Przycisk „Skojarz” - przypisuje wybrany szablon do wszystkich wybranych przez użytkownika typów dokumentów.

Przycisk „Konfiguruj pieczęć” – pokazuje okno do konfiguracji pieczęci. Konfigurować pieczęć może tylko Administrator.

Każdy użytkownik posiadający uprawnienia do wydruków ma możliwość indywidualnego skojarzenia szablonu pieczęci do wybranych wydruków.

Pracownik rejestracji/Pielęgniarka: Wydruki/ Konfiguracja wydruków

Lekarz:

Funkcje specjalne lekarza/ Ustawienia/ Wydruki

Okno konfiguracji pieczęci

„Szablon” – jest to lista rozwijalna zawierająca posortowany alfabetycznie (szablony domyślne zawsze u góry) zbiór wszystkich zdefiniowanych szablonów pieczęci.

Wybranie pozycji na tej liście powoduje wyświetlenie aktualnej konfiguracji danego szablonu.

W sytuacji, gdy użytkownik zmienił szablon w tym menu, a aktualna konfiguracja nie została przez użytkownika zapisana, wyświetla się komunikat „Zmiany nie zostały zapisane, czy chcesz zmienić szablon?”

Przycisk „Zapisz” – zapisuje aktualną konfigurację pieczęci w wybranym szablonie. Przycisk jest niedostępny w sytuacji, gdy aktualny szablon jest szablonem domyślnym.

Przycisk „Zapisz jako” – zapisuje aktualną konfiguracją pieczęci w nowym szablonie poprzez wyświetlenie okna:

Nie można wprowadzić kolejnej takiej samej nazwy szablonu.

Przycisk „Usuń” – Usuwa aktualnie wybrany szablon (przycisk jest niedostępny w sytuacji, gdy aktualny szablon jest szablonem domyślnym).

W sytuacji, gdy użytkownik chce usunąć szablon, który jest aktualnie przypisany do dowolnego typu dokumentu pojawi się komunikat:

„Nie można usunąć tego szablonu, ponieważ jest on przypisany do dokumentu”

„Elementy do wybrania” – okno zawiera nazwy pozycji przydatnych do konfiguracji szablonu.

Wybrane – okno pokazuje co w danych szablonie znajduje się na konfigurowanej pieczęci.

Każdy element znajdujący się w tym oknie można dowolnie przesuwać i zmieniać jego kolejność występowania.

Podgląd pieczątki - okno pokazuje przykład bieżącego szablonu, który w danym momencie jest konfigurowany. Widnieją na nim przykładowe dane.

    1. Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób mogę skonfigurować pieczęć na wydrukach? Konfiguracji pieczęci można dokonać z Panelu Administratora: System/ Ustawienia/ Wydruki/ Konfiguruj pieczęć

Kroki do wykonania:

  1. Klikamy konfiguruj pieczęć.

  2. W miejscu szablon wybieramy ten, który chcemy zmodyfikować.

  3. Z okna „Elementy do wybrania” przeciągamy do okna „Wybrane” te elementy, które mają pojawić się na danej pieczęci.

  4. Wybieramy „Zapisz”- jeśli chcemy wprowadzić zmianę w danym szablonie lub „Zapisz jako” jeśli chcemy zapisać nowy szablon.

  5. W celu przypisania pieczęci do danego dokumentu proszę zaznaczyć dokument, wybrać szablon pieczęci i kliknąć skojarz.

  1. Zapisujemy zmiany.

  2. Czy lekarz ma możliwość samodzielnie skonfigurować i przypisać pieczęć do wydruku?

Tylko Administrator ma możliwość Konfiguracji pieczęci.

Każdy użytkownik posiadający uprawnienia do wydruków ma możliwość indywidualnego skojarzenia szablonu pieczęci do wybranych wydruków.

Pracownik rejestracji/Pielęgniarka: Wydruki/ Konfiguracja wydruków

Lekarz:

Funkcje specjalne lekarza/ Ustawienia/ Wydruki

Administrator:

System/ Ustawienia/ Wydruki/ Konfiguruj pieczęć

  1. Czy mam możliwość stworzenia pieczęci, w której wprowadzę tylko tekst własny?

Tak macie Państwo możliwość w oknie Konfiguracja pieczęci w polu „Elementy do wybrania” wybranie pola tekst własny.

Po naciśnięciu ikonki długopisu istnieje możliwość wprowadzenia dowolnego tekstu.

  1. Czy mogę dowolnie modyfikować wygląd pieczęci?

Każdy element znajdujący się w oknie „Wybrane” można dowolnie przesuwać i zmieniać jego kolejność występowania.

✒️