🛠️Tworzenie kopii zapasowej
Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
W celu wykonania automatycznej kopii bazy danych należy przejść do zakładki System > Ustawienia > Serwer, a następnie ustawić co ile dni i o której godzinie kopia ma być tworzona:
Zalecamy, aby kopia bazy danych była wykonywana każdego dnia po zakończeniu pracy placówki, co zapewni bezpieczeństwo i aktualność danych.
Domyślnie kopia bazy danych zapisywana jest w folderze instalacyjnym aplikacji, w podfolderze „Kopia”.
Istnieje możliwość zmiany lokalizacji zapisu plików kopii poprzez użycie przycisku „Zmień” i wskazanie dowolnej ścieżki docelowej:

Ręczne tworzenie kopii zapasowej
Aby ręcznie wykonać kopię zapasową bazy danych oraz dokumentów, należy zalogować się na konto Administratora, a następnie przejść do menu System → Wykonaj kopię bezpieczeństwa:
Następnie należy wybrać rodzaj kopii zapasowej, którą chcemy wykonać:
Baza główna:
- s_dreryk_10.18.0.0_20251020T150000.7z
Baza dokumentów:
- s_rawdata_10.18.0.0_20251020T084147.7z
Baza archiwalna – jeśli wykupiono dodatkowy moduł:
s_archive_10.18.0.0_20251016T160121.7z
Last updated