🛠️Tworzenie kopii zapasowej

Automatyczne tworzenie kopii zapasowej

W celu wykonania automatycznej kopii bazy danych należy przejść do zakładki System > Ustawienia > Serwer, a następnie ustawić co ile dni i o której godzinie kopia ma być tworzona: Zalecamy, aby kopia bazy danych była wykonywana każdego dnia po zakończeniu pracy placówki, co zapewni bezpieczeństwo i aktualność danych.

Domyślnie kopia bazy danych zapisywana jest w folderze instalacyjnym aplikacji, w podfolderze „Kopia”. Istnieje możliwość zmiany lokalizacji zapisu plików kopii poprzez użycie przycisku „Zmień” i wskazanie dowolnej ścieżki docelowej:

Ręczne tworzenie kopii zapasowej

Aby ręcznie wykonać kopię zapasową bazy danych oraz dokumentów, należy zalogować się na konto Administratora, a następnie przejść do menu System → Wykonaj kopię bezpieczeństwa: Następnie należy wybrać rodzaj kopii zapasowej, którą chcemy wykonać: Baza główna: - s_dreryk_10.18.0.0_20251020T150000.7z Baza dokumentów: - s_rawdata_10.18.0.0_20251020T084147.7z Baza archiwalna – jeśli wykupiono dodatkowy moduł: s_archive_10.18.0.0_20251016T160121.7z

Last updated